Cantu Eu Puru 2016 - Gruppo folk santu Bainzu - Mè Cugnaddu - Video
PUBLISHED:  Feb 16, 2016
DESCRIPTION:
Cantu Eu Puru 2016 - Gruppo folk santu Bainzu - Mè Cugnaddu

So già li sei è tuttu carrigaddu a l’ischugliera ti posthu a pischà o cognatino pìglia lu coppu chi caschecosa mi pari s’ attachendi.
Abemmu sempri pigliaddu umbè d'ucciaddi ma da la genti chi si poni a figgiurà. Ma lassa isthà no vi prubà, no ti n'abbizi chi no sei bonu a pischà.
Rit.: i dai di chi a, ti dai di chi a Ti dai di chi fa, no sei bonu a pischà!
Appena ischuminzaddu a piggià li canni e la piu grossa già s’ postha a tirà candu n'ha azzaddu la botta mi s’ giraddu, eddu ma dittu chi ti vègghiani brusgiaddu.
E addaredd’a noi ridendi in festha un signori ha dittu àggiu pigliaddu chissa drestha! O cognatino meu no t'affuttà chi chissa botta ti l'àggiu attaccadd’eu.
Rit.: i dai di chi a, ti dai di chi a Proba a datti a la cazza chi no sei bonu a pischà (SOLISTA) E allora me’ cugnaddu s’ affuttaddu e da la pescha a la cazza si vo dà. Ma lassà isthà no vi prubà sigundu me nemmancu chissu ridesci a fà.
E ma mandaddu addareddu a lu maccioni pa’ prubà a fanni iscì a fóra li pizzoni, zocca li mani zocca li mani, sigundu me eddu me fendi fà lu cani.
Rit.: i dai di chi a, ti dai di chi a Ti dai di chi fa,ma no sei bonu a cazzià! (SOLISTA) E un ischutta addaboi da lu maccioni già ni so isciddi una trumadda di pizzoni bem bem bum no iparà intantu mancu chissu tu sei bonu a fà.
Bum bum bem no v'andà sigundu me tu no sei bonu manc’a cazzià! Bum bum bem no v'andà no sai cazzià e di zesthu mancu pischà!
GRUPPO FOLK SANTU BAINZU
Mio cognato
Sono già le sei e tutto è pronto ti porto a pescare alla scogliera o cognatino prendi il retino che qualcosa, mi pare, si stia attaccando.
Abbiamo sempre preso parecchie occhiate nel senso della gente che si mette a guardarci. Ma lascia stare non ci provare, non ti accorgi che non sei capace a pescare.
Rit.: da da are, d da are Ti dai da fare, non sei capace a pescare!
Appena iniziato a ritirare le canne la piu grossa già si mette a tirare quando ha recuperato una scarpa si è rivolto a me e ha detto che ti vedano bruciato.
Dietro di noi ridendo in festa un signore ha detto ho preso quella destra! O cognatino mio non t’arrabbiare che quella scarpa l’ho attaccata io.
Rit.: da da are, d da are Prova con la caccia che non sei capace a pescare (SOLISTA) Allora mio cognato si è arrabbiato e dalla pesca alla caccia vuol passare. Ma lascia stare non ci provare, secondo me nemmeno quello riesci a fare.
Mi ha mandato dietro un cespuglio per far vinir fuori gli uccelli. Batti le mani batti le mani, secondo me mi sta facendo fare il cane.
Rit.: da da are, d da are Ti dai da fare, non sei capace a pescare! (SOLISTA) Dopo un po' dai cespugli è volato uno storno di uccelli Bem bum non sparare intanto nemmeno quello sei capace di fare.
Bum bum bem non ci andare secondo me tu non sai nemmeno cacciare! Bum bum bem non ci andare non sai cacciare e neanche pescare!
Immagini e postproduzione di Cesare Donati (MATRIXSS) per la Polisportiva Athlon Sassari.
follow us on Twitter      Contact      Privacy Policy      Terms of Service
Copyright © BANDMINE // All Right Reserved
Return to top